בניית דפי נחיתה

בטח עוברת לכם השאלה למה אני צריך דף נחיתה? הרי השקעתי המון על בניית אתר!
אז הרי לכם תשובה המסבירה את הנושא בפשטות.
במילה אחת, קודם כל רלוונטיות. וקחו לכם לדוגמא:
נניח שאתם משרד עורכי דין המתמחה בגירושין, פלילי ותעבורה. אנחנו בטוחים שלא הייתם רוצים שמי שמחפש מידע אודות עורך דין גירושין יקבל ויחשף למידע של עורך דין פלילי.
ככל שנמקד את התוכן עבור הלקוח שלנו, כך נגדיל בעשרות אחוזים את כמות הפניות שנקבל, ובאופן ישיר נגדיל את  כמות העסקאות שנבצע, היות והלקוחות הגיעו מדפי נחיתה שהם רלוונטיים מאוד עבורם.

אני חייבת לציין שדף הנחיתה שטל בנה לי, הגדיל משמעותית את כמות הפניות שקיבלתי להבדיל מאתר אינטרנט שהשקעתי בו לא מעט כסף וזמן.

רבים מהעסקים טועים בכך שדף הנחיתה שלהם מעוצב טיפ-טופ, אבל החלק החשוב בדף הנחיתה הוא קיום משפך שיווקי תקין, שבסופו של דבר, יניע את הלקוח להשאיר את הפרטים שאנחנו כל כך רוצים.
אז מה עושה דף נחיתה לטוב יותר:

  • כותרת ממוקדת ומזמינה.
  • סרטון וידאו המסביר אודות השירות.
  • מיקום תיבת הלידים במקום נכון.
  • טקסט שיווקי מוכר.
  • צבעים מתאימים לתחום העיסוק.

שיטה בדוקה ומומלצת להצלחת קמפיין ממומן, זה יצירת שני דפי נחיתה, וקיום מבחן בין שני דפי הנחיתה. כלי אופטמיזציה של האתרים של גוגל מאפשר לנו ליצור מבחן כזה בין שני דפי הנחיתה שלנו, ובכך למקסם את כמות הפניות המתקבלות מהלקוחות שלנו.
קריטריונים לקיום מבחן יכולים להיות:

  • צבעים שונים לדף הנחיתה.
  • מיקום שונה לתיבת הלידים בתוך הדף.
  • הצעת מבצע שונה בין שני דפי הנחיתה.

זכרו! דף הנחיתה הוא כלי חשוב להצלחת הקמפיין שלכם, וחשוב לפעילות שוטפת עם קמפיין האדוורדס \ פייסבוק שלכם. קמפיין ממומן תקין ואיכותי לא יבטיח קבלת לידים מקסימלית מהקמפיין.

רוצה לקבל מעבדת אתרים ללא תשלום? יש לך דף נחיתה \ אתר קיים ומשהו לא עובד בו?
בוא לקבל ייעוץ לקופירייטינג וגרפיקה לדף הנחיתה ללא תשלום. התקשר עכשיו אלינו 03-6431825

הצטרפו לרשימת התפוצה

רוצים לקבל את הטיפים הכי סודיים לשיווק באינטרנט?
הטיפים האלו שווים לכם כסף.

להצטרפות לרשימת התפוצה, מלא פרטים:
דואר אלקטרוני *

שותף מוסמך של גוגל

שותף מוסמך גוגל